مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-22ورزشي

پدیده در یک قدمی صعود کم آورد/ امتیاز تیم را واگذار می کنیم


پدیده برای حضور در مرحله پایانی لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر به برد در مقابل خلیج فارس شیراز نیاز داشت که متأسفانه پنج بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

- عبدالرضا عظیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: تیم پدیده کرمانشاه حاضر در مرحله نیمه پایانی لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور برای حضور در مرحله پایانی لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر به برد در مقابل خلیج فارس شیراز نیاز داشت اما از تیمی که با مینی بوس به شیراز سفر می کند انتظار برد نداشته باشید و به همین دلیل پنج بر صفر نتیجه را واگذار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور، صعود به مرحله حذفی و قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی راه سختی بود که بازیکنان و کادر این تیم طی کردند اما صعود به لیگ برتر نیازمند امکانات بیشتر و حمایت همه جانبه از طرف مسؤولان استان دارد که این امر محقق نشد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده کرمانشاه یادآور شد: با توجه به نتیجه چهار بر دو در مقابل نماینده شیراز کرمانشاه، در بازی برگشت در شهر شیراز نیازمند برد پرگل بودیم، اما بازیکنانی که 20 ساعت را در مینی بوس بوده اند از لحاظ بدنی کارایی کافی نداشته و نتوانستند نتیجه مطلوبی را کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده در یک قدمی صعود کم آورد/ امتیاز تیم را واگذار می کنیم

پدیده در یک قدمی صعود کم آورد/ امتیاز تیم را واگذار می کنیم