مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-22سياسي

سرریز عملکرد بد سایر دستگاه ها به دستگاه قضایی وارد می شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: حجم بالای خدمات دستگاه قضایی امید آفرین است اما ورود این حجم از پرونده ها از نگاه دیگر جای تاسف دارد زیرا سرریز کم عمل کردن و بد عمل کردن سایر دستگاه ها به دستگاه قضایی وارد می شود.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: حجم بالای خدمات دستگاه قضایی امید آفرین است اما ورود این حجم از پرونده ها از نگاه دیگر جای تاسف دارد زیرا سرریز کم عمل کردن و بد عمل کردن سایر دستگاه ها به دستگاه قضایی وارد می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز اول تیرماه در دیدار اعضای شورای قضایی استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضاییه با تقدیر از تلاش های شبانه روزی قضات و کارکنان دستگاه قضایی، اظهار کرد: حجم پرونده های ورودی به دستگاه قضایی نشان می دهد که در سایر حوزه ها کم کاری هایی انجام می شود و امیدواریم در دولت جدید با اصلاح فرایندهای موجود از ورود پرونده های زیاد به دستگاه قضایی جلوگیری شده و فراغتی برای قضات ایجاد شود که هر چه بهتر در مسیر تحقق عدالت گام بردارند.

وی با گرمیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش گفت: ایجاد تحول در هر حوزه به سه پایه اساسی نیاز دارد که یکی از این پایه ها نقشه راه است و سند تحول قضایی نقشه راه این دستگاه در مسیر تحول به شمار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرریز عملکرد بد سایر دستگاه ها به دستگاه قضایی وارد می شود

سرریز عملکرد بد سایر دستگاه ها به دستگاه قضایی وارد می شود