مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-22اقتصادي

عبور از تنش آبی در کردستان نیازمند همکاری همگانی است


معاون مهندسی و توسعە شرکت آبفا کردستان گفت: همکاری مردم، مراجع فکری و سازمان های مردم نهاد برای عبور از تنش آبی در تابستان پیش رو ضروری است.

- ایسنا/کردستان معاون مهندسی و توسعە شرکت آبفا کردستان گفت: همکاری مردم، مراجع فکری و سازمان های مردم نهاد برای عبور از تنش آبی در تابستان پیش رو ضروری است.

محمد فرهاد در نخستین روز هفته صرفه جویی در مصاحبە تلویزیونی خود اظهار کرد: برای گذر مناسب از تابستان سال جاری و اوج مصرف آب نیازمند همراهی سمن ها، مراجع فکری جامعه و عموم شهروندان هستیم.

فرهاد در این برنامه با بیان اینکه هفته صرفه جویی از یکم تا هفتم تیرماه می باشد، گفت: جمعیت استان کردستان یک میلیون و 730 هزار نفر می باشد که 73 درصد این جمعیت شهرنشین و مابقی در روستاهای استان ساکن هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع 93.

4 درصد جمعیت استان زیر پوشش خدمات شرکت آبفا قرار دارند، افزود: حجم آب تولیدی در سال 164 میلیون مترمکعب است که 128 میلیون برای شهرها و 36 درصد در روستاها مصرف می گردد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: 47 درصد آب تولیدی از محل آب های سطحی و سدها و 53 درصد از منابع آب های زیرزمینی شامل 628 حلقه چاه، 1069 دهنه چشمه و 19 رشته قنات تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از تنش آبی در کردستان نیازمند همکاری همگانی است

عبور از تنش آبی در کردستان نیازمند همکاری همگانی است