مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-22سياسي

مهم ترین تبلیغ برای اسلام اجرای صحیح آن در تمام جوانب است


یک مبلغ اسلام در آمریکای لاتین گفت: مهم ترین تبلیغ برای اسلام اجرای صحیح آن در تمام جوانب است و این رویکرد موجب جذب افراد با تمام سلیقه ها می شود.

- حجت الاسلام روح الله محمدی در گفت وگو با مطرح کرده اند و این حاکمیت است که باید زیرساخت های جاری شدن این دو مشخصه در جامعه را ایجاد کند.

این کارشناس مذهبی عنوان کرد: بزرگ ترین خطر پیش روی جامعه اسلامی به خصوص جامعه ما سکولار شدن حکومت و افراد در جایگاه های مختلف به خصوص در جایگاه های رفیع علوم دینی و نیز افراد مختلف جامعه است.

وی افزود: حکومت سکولار، جامعه، حوزه و مسجد سکولار در آیین تشیع و دین اسلام جایگاهی ندارد و اگر این اتفاق و سکولاریزه شدن روی داد همین وضعیتی را شاهد خواهیم بود که امروز با آن مواجهیم.

کارشناس تبلیغ اسلام در حوزه آمریکای لاتین تصریح رد: مردم ما در سال 1357 با امید به جاری شدن و حاکم شدن مفاهیم اسلامی در جامعه انقلاب کردند و با رأی 98 درصدی به جمهوری اسلامی پای این خواسته ایستادند و امروز هم انتظار دارند که در یک جامعه اسلامی با اصول اسلامی و کاربردی در تمام زمینه ها روبه رو شوند.

محمدی بیان کرد: جامعه و دولت سکولار ما را از آرمان اصلی خود که تشکیل دولت و تمدن نوین اسلامی است دور می کند و ما برای بازگشت به اصول باید همه توان خود را در تمام نقاط تصمیم ساز جامعه از ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین تبلیغ برای اسلام اجرای صحیح آن در تمام جوانب است

مهم ترین تبلیغ برای اسلام اجرای صحیح آن در تمام جوانب است