مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-22سياسي

برنامه های تابستانه شبکه های سیما تشریح شد/ سریال های جدید رسید


معاون سیمای رسانه ملی از تدارک ویژه شبکه های تلویزیون برای پخش تولیدات جدید و فصول تازه برنامه های شاخص در ایام تابستان امسال خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، حمید شاه آبادی با تبریک میلاد علی ابن موسی الرضا (ع) و دهه کرامت و همچنین برگزاری باشکوه حماسه انتخابات ریاست جمهوری گفت: معاونت سیما در دوره های بسترسازی، تبیینی، تبلیغی، تهییجی، فراخوان و روز انتخابات، برنامه ریزی و تدارک ویژه ای داشت و با تولید و پخش 1369 ساعت برنامه، جای خالی کمپین ها و سفرهای تبلیغاتی نامزدها در شرایط کرونایی کشور را جبران کرد.

معاون سیما با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان گفت: شبکه های سیما برای ایام فراغت مخاطبان خود به ویژه جوانان و نوجوانان، تدارک ویژه ای را برای نشاط و سرگرمی در نظر گرفته اند.

پخش سریال های جدید تلویزیونی وی گفت: سریال های دودکش از شبکه یک، در کنار پروانه ها از شبکه دو، کلبه ای در مه و نیمروز تا تهران از شبکه سه، سریال خارجی باغ وحش از شبکه چهار، سریال چینی پزشک دربار از شبکه پنج و حالا برعکس از شبکه نسیم از جمله مجموعه های نمایشی شب های تابستان است که از قاب تلویزیون پخش می شود.

شاه آبادی از برگزاری جشنواره فیلم های سینمایی در شبکه های سه، پنج، امید و کودک خبر داد و افزود: قرار است هر یک از این چهار شبکه با پیش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های تابستانه شبکه های سیما تشریح شد/ سریال های جدید رسید

برنامه های تابستانه شبکه های سیما تشریح شد/ سریال های جدید رسید