مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-22اقتصادي

افت شدید نزولات جوی و منابع آب سطحی و زیرزمینی در کردستان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان ضمن اشاره به کاهش نزولات جوی و افت شدید منابع آب سطحی و زیرزمینی استان گفت: در مجموع 53 درصد آب در پشت سدهای استان کردستان وجود دارد و این رقم در مدت مشابه سال گذشته 69 درصد بود.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان ضمن اشاره به کاهش نزولات جوی و افت شدید منابع آب سطحی و زیرزمینی استان گفت: در مجموع 53 درصد آب در پشت سدهای استان کردستان وجود دارد و این رقم در مدت مشابه سال گذشته 69 درصد بود.

آرش آریانژاد اظهار کرد: با فرارسیدن فصل تابستان و روزهای گرم سال، صرفه جویی و مدیریت مصرف آب و انرژی اهمیت بسیاری می یابد از همین رو، هفته نخست تابستان(یکم تا هفتم تیرماه)، هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق نامگذاری شده است.

آریانژاد ضمن تبریک ایام هفته صرفه جویی عنوان کرد: نزدیک به سه دهه است که اول تا هفتم تیرماه هر سال، هفته صرفه جویی در مصرف آب نام گذاری شده است و فصل گرما تداعی کننده مباحثی، چون تبخیر، کم آبی، صرفه جویی و.

بوده است، اما به منظور وفاق و هماهنگی در ارکان وزارت نیرو و لزوم توجه همگانی، امسال با توجه به لزوم صرفه جویی در مصرف برق نیز این هفته با نام هفته صرفه جویی در آب و برق نامگذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت شدید نزولات جوی و منابع آب سطحی و زیرزمینی در کردستان

افت شدید نزولات جوی و منابع آب سطحی و زیرزمینی در کردستان