مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:202021-06-22اقتصادي

هر واحد تولیدی پنجره امیدی به سمت رونق اقتصادی است


رییس اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه رسالت مهم پارلمان اقتصادی بخش خصوصی، حمایت همه جانبه از فعالیت های اقتصادی و فعالان این بخش است، گفت: - ایسنا/فارس رییس اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه رسالت مهم پارلمان اقتصادی بخش خصوصی، حمایت همه جانبه از فعالیت های اقتصادی و فعالان این بخش است، گفت: هر بخش و واحد تولیدی به مثابه یک پنجره ی امیدی به سمت رونق اقتصادی در جامعه است.

جمال رازقی سه شنبه یکم تیرماه در دیدار با روسا و دبیران اتاق های سه گانه بازرگانی، اصناف و تعاون در استان فارس که به مناسبت روز ملی اصناف برگزار شد، تاکید کرد: نگاه اتاق بازرگانی فارس به تعامل و همکاری با تشکل های بخش خصوصی در استان مثبت است و یکی از نقاط قوت این همکاری ها، استفاده از توان علمی، پژوهشی و کارشناسی اتاق بازرگانی در حوزه های مختلف اقتصادی استان است.

رییس اتاق بازرگانی فارس افزود: این اتاق یکی از اتاق های پیشرو در بین اتاق های سراسر کشور است و مرکز وحدت بخش خصوصی در استان فارس محسوب می شود و به دنبال ایجاد تعامل، همدلی و هم فکری با سایر اتاق ها در استان است.

رازقی اظهار کرد: اتاق سه گانه مانند دو بال برای توسعه اقتصادی، رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار هستند که محور حرکت اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون در استان کمک به تولید و راهگشایی بخش خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر واحد تولیدی پنجره امیدی به سمت رونق اقتصادی است

هر واحد تولیدی پنجره امیدی به سمت رونق اقتصادی است