مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:152021-06-22اقتصادي

نرم افزاری برای ارزیابی خسارت های بیمه درمان تکمیلی


یک شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به راه اندازی نرم افزاری تمام اتوماتیک برای ارزیابی خسارت های بیمه درمان تکمیلی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محمود نادری، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در مورد محصولات این شرکت گفت: تولید نرم افزارهای مربوط به صنعت بیمه از اهداف این شرکت است.

طی سه سال اخیر رویکرد شرکت تغییر کرده است، به طوری که از ارائه صرف نرم افزار برای شرکت های بیمه گر خارج شدیم و به حوزه استارت آپی پیوستیم.

وی در مورد تفاوت میان شرکت های استارت آپی و شرکت های معمولی بیان کرد: تفاوت در این است که شرکت های نرم افزاری محصولاتی را تولید می کنند و در اختیار یکسری شرکت های دیگر قرار می دهند و دخالتی در فرایندها و انجام کارهای مشتریان ندارند، اما در مورد شرکت های استارت آپی، یک استارت آپ، نرم افزاری را برای خود به عنوان ابزار تولید می کند و به صورت فناوری خلاقانه کار را انجام می دهد.

به طور مثال اسنپ یک استارت آپی ایجاد کرد که با استفاده از فناوری اطلاعات کار را انجام می دهد و هیچ گونه دخالتی ندارند.

مدیرعامل این شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات در ادامه به محصول فناورانه ارزیابی خسارت های بیمه درمان تکمیلی که در این شرکت طراحی و تولید شده است، اشاره کرد و گفت: هر شرکت بیمه گر دو خدمت اصلی صدور بیمه نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرم افزاری برای ارزیابی خسارت های بیمه درمان تکمیلی

نرم افزاری برای ارزیابی خسارت های بیمه درمان تکمیلی