مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:152021-06-22سياسي

دهه کرامت فرصتی برای معرفی گردشگری مذهبی در فارس است


معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس گفت: دهه کرامت فرصتی بزرگ برای معرفی ظرفیت های گردشگری و رونق دهی به جاذبه های مذهبی استان فارس است.

- ، حجت الاسلام رحیم صفری گرایی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: بالغ بر 10 سال است در تقویم کشور ایام دهه کرامت را داریم و این ایام فرصت مناسبی برای معرفی سیره اهل بیت (ع) به مردم است.

او با تاکید بر اینکه در این ایام باید سیره اهل بیت (ع) در زندگی و رفتار با دیگران و … در جامعه تشریح شود، افزود: این دهه فرصتی مناسب برای معرفت افزایی سیره اهل بیت (ع) میان جوانان است و شرح حجاب فاطمی حضرت معصومه (س)، امین ولایت بودن حضرت شاهچراغ (ع) را معرفی کنیم.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس با یادآوری اینکه باید در برنامه های بزرگداشت امامزادگان، سیره عملی آنها را نیز معرفی شود، خاطرنشان کرد: بالغ بر 1408 امامزاده در داریم که باید به خوبی این امامزادگان واجب التکریم به مردم معرفی شوند.

او اضافه کرد: توقع ما در دهه کرامت و معرفی حضرت شاهچراغ (ع) این است که مسئولان فرهنگی استان سیره عملی و ولایتمداری و الگو قرار دادن حضرت احمد بن موسی (ع) را نه تنها در دهه کرامت بلکه در تمام ایام سال مورد معرفی قرار دهند همچنین ابعاد زندگی و شخصیتی این حضرت و افکار ایشان را در مناسبت های مختلف سال به اشکال مختلف معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه کرامت فرصتی برای معرفی گردشگری مذهبی در فارس است

دهه کرامت فرصتی برای معرفی گردشگری مذهبی در فارس است