مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:152021-06-22حوادث

طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی در کرمان آغاز شد


سرپرست پلیس راهور استان کرمان از آغاز اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی توقیف شده در پارکینگ های پلیس راهور این استان خبر داد و گفت: این طرح 18 خردادماه تا 28 مردادماه ادامه دارد.

- ایسنا/کرمان سرپرست پلیس راهور استان کرمان از آغاز اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی توقیف شده در پارکینگ های پلیس راهور این استان خبر داد و گفت: این طرح 18 خردادماه تا 28 مردادماه ادامه دارد.

سرهنگ امیر معین الدینی امروز یکم تیرماه در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه در راستای اجرای طرح ترخیص فوق العاده خودروهای توقیفی گفت: 3 هزار و 800 خودرو در پارکینگ های کل استان تو قیف است و تمام این تعداد خورد و شرایط ترخیص را دارند.

سرپرست پلیس راهور استان کرمان با تاکید بر اطلاع رسانی اجرای طرح ترخیص فوق العاده خودروهایی توقیفی در بازه زمانی 18 خردادماه تا 28 مردادماه خاطرنشان کرد: خودرو های توقیفی شامل خودروهای که دستور قضایی، اجراییات دادگستری و مواد مخدر را دارند شامل این طرح نمی شود و ابتدا باید این مشکل برطرف شود تا شامل این طرح شوند.

معین الدینی با اشاره به اینکه خودروهای توقیفی شامل خودروهای به صورت عادی توسط پلیس راهور بدلیل تخلفات راهنمایی و رانندگی عدم گواهینامه مجاز، عدم بیمه نامه شخص ثالث و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی در کرمان آغاز شد

طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی در کرمان آغاز شد