مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:152021-06-22ورزشي

بودجه تخصیصی کمیته ملی پارالمپیک واریز شد


سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو از تخصیص 7 میلیارد تومان بودجه کمیته ملی پارالمپیک از سوی خزانه دولت خبر داد و گفت: امیدوارم مابقی بودجه نیز بزودی واریز شود تا دغدغه ای برای اعزام کاروان به بازیهای پارالمپیک توکیو نداشته باشیم.

- سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو از تخصیص 7 میلیارد تومان بودجه کمیته ملی پارالمپیک از سوی خزانه دولت خبر داد و گفت: امیدوارم مابقی بودجه نیز بزودی واریز شود تا دغدغه ای برای اعزام کاروان به بازیهای پارالمپیک توکیو نداشته باشیم.

هادی رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته با حمایت وزارت ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه مبلغ 7 میلیارد تومان از سوی خزانه دولت به حساب کمیته ملی پارالمپیک واریز شد که بلافاصله اقدام به رزرو و تهیه بلیت برای کل کاروان کردیم.

وی گفت: برای رزور هتل در توکیو، برگزاری اردوهای تدارکاتی ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک و خرید البسه منتظر واریز حداقل بودجه در ماههای آینده هستیم تا مشکلی برای اعزام کاروان به بازیهای پارالمپیک توکیو نداشته باشیم.

سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو تصریح کرد: در حال حاضر 61 نفر در لیست نفرات اعزامی به توکیو قرار گرفته اند که تا زمان اعزام امکان دارد نفراتی به این لیست اضافه شوند و یا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه تخصیصی کمیته ملی پارالمپیک واریز شد

بودجه تخصیصی کمیته ملی پارالمپیک واریز شد