مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-22اقتصادي

بحران مصرف برق، بجنورد را خاموش خواهد کرد


چند روزی است که با بالارفتن دمای هوا زمزمه قطعی برق به گوش رسیده و ظاهرا از امروز اجرایی خواهد شد اما راه حل تأمین ب ق هرچیزی که باشد قطعی برق نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، چند روزی است که با بالارفتن دمای هوا زمزمه قطعی برق به گوش رسیده و ظاهرا از امروز اجرایی خواهد شد.

  مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت برق خراسان شمالی اظهار کرد: مصرف برق در این استان به مرحله بحرانی رسیده است.

صدقی گفت: با اعمال مدیریت در مصرف هایی که صورت گرفته، میزان استفاده از برق در روز گذشته در این استان به 235 مگاوات رسید.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا بیشتر خواهد شد، ادامه داد: احتمال افزایش بیشتر مصرف برق وجود دارد که به دنبال آن احتمال اعمال خاموشی نیز بیشتر می شود.

 در دولت روحانی نسبت به دولت های قبل علیرغم افزایش چند برابری برق با توجه به پیشرفت تکنولوژی، تولید برق کاهش چشمگیری داشته که احتمالا علت اصلی این قطعی ها همین موضوع است.

با توجه به گفته های مدیر دفتر مدیریت مصرف برق، به نظر می رسد راه حل تامین برق هرچیزی که باشد قطعی برق نیست اما گویا مسوولان آخرین و راحت ترین راه را برگزیده اند! علاوه بر فرهنگ سازی قوی برای مصرف کم که در استان دیده نشده باید راه تامین برق مورد نیاز با تکنولوژی یا استفاده از پنل های خورشیدی در قبل شروع فصل گرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران مصرف برق، بجنورد را خاموش خواهد کرد

بحران مصرف برق، بجنورد را خاموش خواهد کرد