مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-22سياسي

میلاد امام رضا(ع)؛ آغازی نو در مسیر تمدن نوین اسلامی


پایان دهه پرنور کرامت و میلاد امام رضا (علیه السلام) نقطه عطفی است برای شروع مسیر رسیدن به آرمان شهری که به تمدن نوین اسلامی ختم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، 11 ذیقعده تاریخی است که همیشه انتظارش را می کشند در ناخودآگاه من چیزی مرا به نقطه ای از تاریخ وصل می کند که نمیدانم زمان است یا مکان، شاید همین روز باشد و شاید مکانی که نور وجود تو در آن متبلور شده است.

صبح یازدهم از راه رسید و خورشید امروز با صورتی متفاوت بر زمین و زمینیان لبخند می زند، انگار خبری تازه دارد انگار چیزی به نورش اضافه شده و یا نه بهتر بگویم انگار نورش را از جای دیگری گرفته است.

آری نور هشتمین امام از آسمان راهی زمین شده و زمین جان تازه ای گرفته است، هر کجا را که نگاه می کنم یک هشت ضلعی سراسر نور می بینم که مرکز ثقلش یکی از حروف نام توست.

به رسم دیرینه ای که در خاندان بود علی نام گرفتی تا درجات اعلای وجودت مسمای این نام شود و یک بار دیگر نجمه خاتون در محضر امام هفتم احساس غرور و سربلندی کند.

آمدی تا خانه موسی بن جعفر(ع) دنباله دار کهکشان امامت باشد، آمدی تا وجود برادری چون احمدبن موسی (ع) و خواهری چون فاطمه معصومه (س) و پسری چون جواد الائمه(ع) در کنار تمام داشته ها و برکاتش وجهه دیگری پیدا کنند و اخ الرضا، اخت الرضا و ابن رضا کنیه شان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلاد امام رضا(ع)؛ آغازی نو در مسیر تمدن نوین اسلامی

میلاد امام رضا(ع)؛ آغازی نو در مسیر تمدن نوین اسلامی