مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-22سياسي

معرفی حضرت شاهچراغ (ع) محدود به زمان خاص نباشد


دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس گفت: معرفی حضرت شاهچراغ (ع) نباید محدود به زمان خاصی باشد و باید در تمام طول سال برای آن برنامه داشت.

- ، حجت الاسلام حسین امیدی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج (ع)، بیان کرد: در تقویم ما مناسبت های مذهبی و ملی جایگاه ویژه ای دارد که از این فرصت می توان در نشر و ترویج معارف بلند اهل بیت (ع) کوشید و زمینه انس و الفت بیشتر همگان را فراهم کرد.

او افزود: ایام دهه کرامت که از یکم تا یازدهم ذی القعده نامگذاری شده است، یکی از این مناسبت هاست که فرصت معرفی سیره حضرت معصومه (س)، حضرت امام رضا (ع) و حضرت شاهچراغ (ع) را به ویژه برای نسل نوجوان و جوان فراهم می کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس ادامه داد: با توجه به اینکه روز ششم ذی القعده از ایام دهه کرامت به نام روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) نامیده شده است، از ظرفیت این ایام و به ویژه این روز می توان در نهادینه کردن عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) بهره برد که در این راستا ضمن اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سنین مختلف نباید از ظرفیت رسانه و فضای مجازی نیز غافل بود و با محوریت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) در تولید محتوا و همکاری همه دستگاه های اجرایی در نشر می توان به نتایج مطلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی حضرت شاهچراغ (ع) محدود به زمان خاص نباشد

معرفی حضرت شاهچراغ (ع) محدود به زمان خاص نباشد