مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-22سياسي

دیگر از امضاهای طلایی در سازمان محیط زیست خبری نیست


رییس سازمان محیط زیست بر شفاف شدن سازمان مخیط زیست و حذف امضاهای طلایی خبر داد و گفت: دیگر نیازی نیست نیروهای اطلاعاتی با واسطه و غیر مستقل عمل کنند.

- ، عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست در مراسم روز ملی محیط بان گفت: در جلسات بعدی شورای عالی فرهنگ شاهد ثبت روز ملی محیط بان، همزمان با ولادت امام رضا (ه) خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سازمان محیط زیست دو بخش محیط طبیعی و محیط انسانی دارد و وظیفه اصلی محیط طبیعی حفاظت از محیط زیست است و همانطور که رهبری فرمودند مساله محیط زیست مربوط به این دولت و آن دولت نیست، به اظهارنظری درباره خلع سلاح محیط بانان اشاره کرد و گفت: مگر می شود در جامعه ای خلافکار هست، می توان مأمور را خلع سلاح کرد.

وی افزود: محیط زیست بدون کار فرهنگی قابل حفظ نیست، محیط بانان زحمت می کشند اما اگر قاطبه ملت محیط بان نباشد نمی توان محیط زیست را حفظ کرد.

کلانتری با اشاره به اینکه سالیانه 200 نفر به محیط بانان اضافه می شوند، چون سالیانه حدود 115 نفر بازنشسته و تعدادی جانباز و شهید می شوند.

افزود: تعداد محیط بانان باید به 5 هزار نفر برسد و سازمان امور استخدامی و برنامه و بودجه حداکثر کمک را کرده اند و جای تقدیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیگر از امضاهای طلایی در سازمان محیط زیست خبری نیست

دیگر از امضاهای طلایی در سازمان محیط زیست خبری نیست