مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-22سياسي

خوراکیان: موانع سر راه توسعه رسانه های دیجیتال را برداریم


معاون معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی گفت: در سال جهش تولید و مانع زدایی ها باید موانعی که بر سر راه توسعه رسانه های دیجیتال، خدمات فرهنگی و تولید محتوا وجود دارد را شناسایی و آن ها را برطرف کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، معاون معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی  همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره ملی رسانه های دیجیتال گفت: جشنواره رسانه دیجیتال در طول سال های فعالیتش مرکز ارائه دستاوردهای شرکت ها و موسسات در حوزه فضای مجازی با هدف معرفی محصولات، اطلاع رسانی درباره آنها و تشویق و حمایت از تولیدکنندگان آثار دیجیتال بوده است.

امیر خوراکیان معاون حقوقی مرکز ملی فضای مجازی با بیان این مطلب، کشف موانع کسب و کارهای فضای دیجیتال در حوزه محتوا و بخش های خدمات فرهنگی را از دستاوردها و برکات این جشنواره عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید کارکردهای جشنواره ها را توسعه داد تصریح کرد: گاهی برخی از مشکلات با این که بزرگ به نظر می رسند اما حقیقتا مسئله مهمی نیستند و می شود آن ها را با یک جلسه، مشورت، تفاهم نامه و یا حتی هماهنگی حل کرد  و نیاز به وضع قانون یا تغییر در ساختار ندارد و این مهم از کارکردهای جشنواره رسانه های دیجیتال برای جامعه فعالان حوزه فضای مجازی به خصوص کسب و کارها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوراکیان: موانع سر راه توسعه رسانه های دیجیتال را برداریم

خوراکیان: موانع سر راه توسعه رسانه های دیجیتال را برداریم