مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:002021-06-22اقتصادي

نصب 73 دستگاه ایکس ری در فرودگاه ها/ مناقصه خرید 20 دستگاه تشخیص مواد مخدر


مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی از نصب و راه اندازی 73 دستگاه X-ray در فرودگاه های کشور تا پایان سال و برگزاری مناقصه خرید 20 دستگاه کمک بازرسی تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر در فرودگاه ها خبر داد.

- سیامک بهنام در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر بیان کرد: در سال جاری اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی برای ارتقای کیفیت ارائه سرویس سامانه ها و تجهیزات CNS و کمک به افزایش ایمنی هوانوردی در فرودگاه های کشور و مسیرهای پروازی فضای کشور، سهولت در امر مدیریت ترافیک هوایی و افزایش ظرفیت فرودگاه ها در حوزه های مختلف ارتباطی، نظارتی، ناوبری، تجهیزات امنیتی و همچنین آموزش و پژوهش برنامه ریزی کرده است.

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی گفت: از اقدامات انجام شده این اداره کل در حوزه سامانه های کمک ناوبری می توان به نصب و راه اندازی سامانهILS/DME  فرودگاه رشت و سامانه DVOR/DME  فرودگاه ارومیه اشاره کرد که بهره برداری شد.

  * زیرساخت و نصب آنتن سامانه ILS مهرآباد به پایان رسید وی افزود: همچنین بخشهای زیرساخت و نصب آنتن های سامانه ILS/DME  فرودگاه بین المللی مهرآباد به پایان رسیده و نصب تجهیزات و کامیشنینگ آن تا پایان تیر امسال انجام خواهد شد و آماده وارسی پروازی و راه اندازی نهایی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 73 دستگاه ایکس ری در فرودگاه ها/ مناقصه خرید 20 دستگاه تشخیص مواد مخدر

نصب 73 دستگاه ایکس ری در فرودگاه ها/ مناقصه خرید 20 دستگاه تشخیص مواد مخدر