مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:552021-06-22سياسي

احادیث رضوی راهگشای منتظران است


دبیر علمی اندیشکده بین المللی مهدویت گفت: خداوند در اموال ما برای دیگران حقی قرار داده است که نباید در پرداخت آن کوتاهی کنیم و نیز باید به کرامت افراد صاحب این حق توجه کنیم.

- از مسائل مهم در زمینه سازی ظهور امام زمان(عج)، مسئله کفالت اجتماعی است یعنی انسان ها باید همدیگر را کمک کنند و معاونت بر تقوا و خیر و با یکدیگر برخورد کریمانه داشته باشند.

  حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فوادیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شعار دهه کرامت 1400 یعنی خدمت کریمانه؛ گره گشایی به رسم اهل بیت(ع) و جایگاه آن در سبک زندگی منتظرانه، عنوان کرد: خدای متعال همه انسان ها را با کرامت آفریده است: وَ لَقَدْ کَرَّمْنا بَنِی آدَمَ .

آیات قرآن و احادیث اهل بیت(ع) نیز بر برخورد کریمانه با یکدیگر توصیه و تاکید دارند؛ مثل رعایت کرامت در سخن و کلام: وَقُلْ لَهُمَا قَوْلًا کَرِیمًا .

دبیر علمی اندیشکده بین المللی مهدویت ادامه داد: خداوند در اموال ما برای دیگران حقی قرار داده است که نباید در پرداخت آن کوتاهی کنیم و نیز باید به کرامت افراد صاحب این حق توجه کنیم.

از مسائل مهم در زمینه سازی ظهور امام زمان(عج)، مسئله کفالت اجتماعی است یعنی انسان ها باید همدیگر را کمک کنند و معاونت بر تقوا و خیر و با یکدیگر برخورد کریمانه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احادیث رضوی راهگشای منتظران است

احادیث رضوی راهگشای منتظران است