مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:552021-06-22اقتصادي

اعتبارات تملک دارایی _سرمایه ای و هزینه ای استان توزیع شد


اعتبارات تملک دارایی _سرمایه ای و هزینه ای استان با کار کارشناسی و ضوابط قانونی توزیع شد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: اعتبارات تملک دارایی _سرمایه ای و هزینه ای استان با کار کارشناسی و ضوابط قانونی توزیع شد.

محمد نوذری در نشست شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی های ایلام 139 درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: اعتبارات امسال 1150میلیارد تومان است که با کار کارشناسی و ضوابط قانونی توزیع شده است.

وی افزود: مهمترین ملاک توزیع اعتبارات امسال بحث اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با رویکرد افزایش تولید در کشور است که ما در استان با همین پارامتر به اعتبارات نگاه کردیم.

استاندار ایلام تصریح کرد: تمرکز بودجه امسال به توسعه صادرات غیرنفتی، توجه به کرونا، آثار منفی و خسارات جبران ناپذیر ان بر اقتصاد و تملک دارایی ها و تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان است.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام از فرمانداران خواست اعتبارات را تکه تکه نکنند و اولویت را به پروژه های که بیشترین پیشرفت را دارند اختصاص دهند.

نوذری افزود: تسهیل موانع کسب و کار، جهش تولید، توجه به معیشت مردم با اولویت تامین کالاهای اساسی، همسان سازی حقوق بازنشستگان و افزایش حقوق شاغلین در دستگاه ها که از مطالبات آنها بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات تملک دارایی _سرمایه ای و هزینه ای استان توزیع شد

اعتبارات تملک دارایی _سرمایه ای و هزینه ای استان توزیع شد