مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:552021-06-22سياسي

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به رییس جمهور منتخب


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی را به عنوان رییس جمهور منتخب تبریک گفت.

- نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی را به عنوان رییس جمهور منتخب تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری به شرح زیر است: حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر رییسی (زیدعزه) سلام علیکم خداوند قادر متعال را خاضعانه شاکریم که با توفیق و هدایت خود، حضور آگاهانه، مقتدرانه، هوشمندانه ملت عظیم الشأن و شهیدپرور ایران در انتخابات 28 خردادماه را ضامن خلق حماسه ای شکوهمند قرار داد و برگ زرین دیگری از مردم سالاری دینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، با هدایت های داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به ثبت رسید که مایه عزت و افتخار ایران اسلامی و شادی روح امام و شهدا گردید.

این حماسه ها، موفقیت ها و ایستادگی مردم فهیم ایران به برکت خون شهدایی است که آغازگر حرکتی عزت آفرین در کشور بودند که بعد از گذشت 43 سال از انقلاب اسلامی در امواج پر تلاطم توطئه، کشتی انقلاب با سلامت عبور می کند و عزتمندانه و مقتدرانه معادلات سیاسی و نظامی قدرت ها را بر هم می زنند و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به رییس جمهور منتخب

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به رییس جمهور منتخب