مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:552021-06-22سياسي

برگزاری جشن ولادت امام رضا(ع) در 40مسجد شیراز


مسئول قرارگاه عمار از برگزاری جشن میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در 40 مسجد تحت پوشش قرارگاه عمارشیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمیدرضا حدائق پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) اظهار کرد: حضرت در روایتی در جمع اصحاب خود می فرمایند ای شیعیان بدانید بد ترین افراد کسانی هستند که سه ویژگی در زندگی آنها وجود داشته باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: حضرت رضا (ع) می فرمایند بدترین مردم کسانی هستند که بدترین ویژگی آنان این است که نسبت به دیگر افراد (برادران و خواهران دینی) بی تفاوت هستند، اگر کسی چنین بود حضرت می فرماید جزو بدترین افراد است، باید سعی کنیم به اندازه خود در حل گرفتاری های بردران خود کوشا باشیم، همچنین در این خصوص مشاهده کردیم که مردم در ایام شاهد بودیم طلاب جهادی که وارد در عرصه تغسیل وتدفین اموات کرونایی شدند کار بزرگی را انجام دادند که به صورت جهادی و قربه الله آمدند و در صدد این بودند که خیرشان به دیگران برسد.

وی خاطرنشان کرد: کمک خیر نباید حتماً به صورت مالی باشد، بلکه باید با آبرو و جان خود انفاق را انجام داد، همچنین دومین ویژگی که حضرت رضا (ع) فرمود از بدترین خصلت ها است تک خوری است و سومین مورد آن دسته از افرادی است که با زیر دست خود بد رفتاری می کند در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن ولادت امام رضا(ع) در 40مسجد شیراز

برگزاری جشن ولادت امام رضا(ع) در 40مسجد شیراز