مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-22سياسي

انتقاد از عدم هماهنگی دولتی ها برای خرید توافقی سیب زمینی کشاورزان


نایب رییس مجلس شورای اسلامی از عدم هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهاد کشاورزی برای خرید توافقی سیب زمینی از کشاورزان گلستان انتقاد کرد.

- ، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول نسبت به مشکل سیب زمینی کاران استان گلستان به دولت اعتراض کرد.

وی گفت: سیب زمینی کاران این محصول کشاورزی را با هزینه هر کیلو 1500 تومان کاشته اند و امروز حدود 600 تومان از آنها خریداری می شود دولت باید برای حل مشکلات کشاورزان اقدام کند.

در ادامه علی نیکزاد نایب رییس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر خطاب به امیری معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: بنده با وزیر جهاد کشاورزی درباره خرید توافقی سیب زمینی صحبت کردم در هیئت وزیران این موضوع به تصویب رسیده اما برای اجرای آن هماهنگی لازم بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهاد کشاورزی وجود ندارد.

وی اظهار داشت: در موضوع از بین رفتن کالاهای اساسی و برنج در گمرکات نیز نمایندگان تذکراتی دادند و شما رسیدگی نکردید و این محصولات از بین رفت، اقدامات لازم را انجام دهید تا محصول سیب زمینی کشاورزان از بین نرود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عدم هماهنگی دولتی ها برای خرید توافقی سیب زمینی کشاورزان

انتقاد از عدم هماهنگی دولتی ها برای خرید توافقی سیب زمینی کشاورزان