مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-22سياسي

بازتاب اولین کنفرانس خبری رییس جمهور منتخب در رسانه های جهان


رسانه ها و مطبوعات جهان بخش های مختلف اولین کنفرانس خبری سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب کشورمان را مورد توجه قرار داده و به بازنشر اظهارات او پرداختند.

- رسانه ها و مطبوعات جهان بخش های مختلف اولین کنفرانس خبری سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب کشورمان را مورد توجه قرار داده و به بازنشر اظهارات او پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری روز دوشنبه سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور منتخب کشورمان در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری ایران بازتاب گسترده ای در رسانه ها و مطبوعات خارجی داشته است.

روزنامه تایمز انگلیس با تیتر ابراهیم رییسی: پس از پیروزی شکوهمند در انتخابات ایران با جو بایدن دیدار نخواهم کرد به اظهارات او پرداخته و نوشت که رییس جمهور منتخب ایران احتمال دیدار با جو بایدن رییس جمهور آمریکا و مذاکره بر سر موشک های بالستیک کشورش یا آن چه حمایتش از گروه های شبه نظامی در خاورمیانه خوانده شده است را رد کرد.

این روزنامه انگلیسی در ادامه با اشاره به بخشی دیگر از اظهارات رییسی پرداخته و نوشت: اگرچه او با متهم کردن آمریکا به تخطی از توافق هسته ای که میان ایران و قدرت های جهانی امضا شده است، بر تنش ها افزود و از عربستان سعودی خواست که فورا جنگ شش ساله اش را در یمن پایان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب اولین کنفرانس خبری رییس جمهور منتخب در رسانه های جهان

بازتاب اولین کنفرانس خبری رییس جمهور منتخب در رسانه های جهان