مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-22سياسي

کاندیدای متخلف تبلیغات انتخاباتی به فرمانداری معرفی شدند


مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه هزینه پاکسازی معابر از اقلام تبلیغانی هنوز برآورد نشده است، گفت: کاندیداهای متخلفی که به سیما و منظر شهر آسیب زده اند به فرمانداری معرفی شدند.

- ایسنا/همدان مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه هزینه پاکسازی معابر از اقلام تبلیغانی هنوز برآورد نشده است، گفت: کاندیداهای متخلفی که به سیما و منظر شهر آسیب زده اند به فرمانداری معرفی شدند.

مرتضی رضایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه کار پاکسازی باید از روز پایان تبلیغات شروع می شد اما با توجه به حجم زیاد تبلیغات در مکان های غیرمجاز از روز آغاز تبلیغات شروع به پاکسازی این مناطق کردیم.

وی با اشاره به اینکه کار پاکسازی نقاط غیرمجاز تبلیغات انتخاباتی همچنان ادامه دارد، افزود: متأسفانه این تبلیغات در تعداد زیادی از مناطق شهری مانند معابر، محلات، کوچه پس کوچه ها، جداره پل ها و پل های عابر پیاده مشاهده می شد.

رضایی ادامه داد: دستگاه های شستشوی خدمات شهری شهرداری با تمام ظرفیت در اختیار پاکسازی اقلام انتخاباتی است و آثار آنها هنوز هم در شهرک ها و حاشیه شهرها دیده می شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 10 یا 15 درصد کار پاکسازی باقی مانده است، تصریح کرد: در برخی موارد از مصالحی استفاده شده که برای پاکسازی آن به مواد خاصی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدای متخلف تبلیغات انتخاباتی به فرمانداری معرفی شدند

کاندیدای متخلف تبلیغات انتخاباتی به فرمانداری معرفی شدند