مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:452021-06-22حوادث

2 فقره قصاص، حکم دادگاه بدوی قاتل محیط بانان زنجانی


نشست خبری رییس دادگستری زنجان در آستانه روز محیط بان با انتشار خبری از صدور رأی دادگاه بدوی قاتل محیط بانان زنجانی همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، باد از لابه لای گندم های نیمه رسیده راه خود را باز می کند و در دشت چرخی می زند اما درختان سد راهش می ‎شود و فریادش را بلند می کند، سکوت دشت را فرا می گیرد و گوش را کر می کند اینجا همه چیز سر جای خودش است جز شما .

برف های نیمه جان خیلی وقت است از روی زمین رفته و جای خود را به گیاهان و گل ها داده اما من مطمئنم جای خالی تو لاله روییده است، هنوز صدای ناله و اشک ها از دشت به گوش می رود و اشک های آهوانی که به بودن تو دل گرم بودند، جاری است.

زندگی بی شما هر چند در جریان است اما انگار برای ما چیزی کم است، بچه آهوها چشم باز کرده و دشت را با شیطنت های خود پر جنبش و جوش کرده اند، اما اینجا بی شما زندگی دیگر هیاهوی قبل را ندارد.

  بی تو ما را چه کسی ضامن است.

همه چیز از غروب غم انگیز 16 فروردین ماه آغاز شد، همان روزی که بنابر گزارشات دو محیط بان زنجانی در منطقه شکار ممنوع فیله خاصه به یک دستگاه نیسان مشکوک شده و دستور ایست می دهند و این ماجرا به تعقیب و گریز خودرو منجر می شود ماموریتی که آخرین ماموریت مهدی مجلل و میکاییل هاشمی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 فقره قصاص، حکم دادگاه بدوی قاتل محیط بانان زنجانی

2 فقره قصاص، حکم دادگاه بدوی قاتل محیط بانان زنجانی