مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:452021-06-22سياسي

از ظرفیت مناطق کم ‎برخوردار استفاده شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: مردم در بحث انتخابات حضور پرشور و چشمگیری داشتند که این حرکت مردم ما را تشویق می کند تلاش های خود را برای توسعه استان چند برابر کنیم.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: مردم در بحث انتخابات حضور پرشور و چشمگیری داشتند که این حرکت مردم ما را تشویق می کند تلاش های خود را برای توسعه استان چند برابر کنیم.

حجت السلام والمسلمین حبیب اله شعبانی موثقی سه شنبه یکم تیرماه در مراسم افتتاح پروژه پل اصلی تقاطع چند سطحی سردار شهید همدانی که همزمان با میلاد امام رضا علیه السلام برگزار شد،اظهارکرد: تلاش های مجموعه مدیریت شهری که در رأس آن شهردار و شورای فعلی شهر همدان است، قابل تقدیر و تشکر است.

وی با بیان اینکه موفقیت هر بخش از دولت، موفقیت همه بوده و ما نیازمند هستیم که به یکدیگر کمک کنیم تا کار مردم به خوبی پیش برود، تصریح کرد: آنچه برای مردم مهم است، پیشرفت امور بوده و پیوست های مورد نظر از جمله مباحث فرهنگی در زمینه پروژه های عمرانی قرار گیرد.

وی یادآور شد: باید تلاش کنیم از ظرفیت های ممکن در استان به ویژه مناطق کم برخوردار استفاده کنیم و با بودجه ای که امسال برای شهرداری در نظر گرفته شده است بتوانیم شاهد تحولات خوب در سطح شهر به ویژه مناطق کم برخوردار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت مناطق کم ‎برخوردار استفاده شود

از ظرفیت مناطق کم ‎برخوردار استفاده شود