مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:402021-06-22سياسي

گیلانی: اجرای عدالت و مبارزه با فساد مطالبه مردم از رییس جمهور منتخب است


نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بی شک اجرای عدالت و مبارزه بت فساد و حفظ ارزش پول ملی و کنترل گرانی ها از مهمترین مطالبات مردم از رییس جمهور منتخب به شمار می رود.

- نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بی شک اجرای عدالت و مبارزه بت فساد و حفظ ارزش پول ملی و کنترل گرانی ها از مهمترین مطالبات مردم از رییس جمهور منتخب به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سهراب گیلانی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: در ابتدا از ملت ایران برای خلق حماسه حضور باشکوه در انتخابات که پاسخی کوبنده و با بصیرت به دشمنان بود تشکر می کنم.

آقای رییسی بی شک بارها صدای مردم قهرمان ایران را شنیده اید.

اجرای عدالت و مبارزه با فساد حفظ ارزش پول ملی، کنترل قیمتها، حل کردن مسئله معیشت واشتغال و مسکن جوانان از مهمترین مطالبات مردم است که باید به آنها رسیدگی شود.

نماینده مردم شوشتر در ادامه گفت: به منتخبان شوراهای شهر و روستا در شوشتر و گتوند تبریک می گویم و آمادگی همکاری خود با این عزیزان با وحدت و تلاش مخلصانه برای حل مشکلات مردم اعلام می دارم.

وی در ادامه در تذکری به وزیر اقتصاد تاکید کرد: انتظار می رود در تقویت و پشتیبانی از مدیرت فعلی نیشکر خوزستان کوشا بوده و از اعمال نفوذ افراد بی تقوا و شهرت طلب در این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلانی: اجرای عدالت و مبارزه با فساد مطالبه مردم از رییس جمهور منتخب است

گیلانی: اجرای عدالت و مبارزه با فساد مطالبه مردم از رییس جمهور منتخب است