مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:402021-06-22سياسي

ثمره انقلاب اسلامی تحقق کرامت در مقیاس جهانی است


نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه ثمره هدایت الهی، کرامت اجتماعی است و ثمره انقلاب اسلامی تحقق کرامت در مقیاس جهانی است، گفت: انسان بر پایه معرفت به خدا و تأسّی به اهل بیت(ع) می تواند به نقشه راه کرامت دست پیدا کند و این مسیر بدون رهبر الهی قابل تحقق نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت در سخنرانی به مناسبت که در مسیر ولایت با عظم، اراده و پشتکار و با بهره مندی از جوانان انقلابی روی کار خواهد آمد نتیجه انتخاب اصلح مردم باشد.

سعیدی با بیان اینکه ما از رییس جمهور آینده انتظار داریم که مقدمات و زمینه شکلگیری کابینه ای بر پایه شایسته سالاری و عزم خدمت بر اساس منویات رهبر و بهره گیری از فرصت ها را فراهم کند، اظهار کرد: مردم بیش از 40 سال است که مسیر کرامت را به پیش بردند و هرگز نپذیرفتند که دنباله رو و زیر سلطه و تحقیر مستکبران باشند زیرا بر اساس نصوص دینی ما پذیرش تحقیر و توهین در برابر مستکبران حرام شرعی و حرکت به سمت تحقق کرامت انسانی واجب شرعی است.

وی با بیان اینکه در مناظره های ریاست جمهوری از طرف برخی نامزدها بداخلاقی و هتاکی نه تنها به ساحت علم حوزه بلکه به ساحت علوم الهی و اهل بیت(ع) صورت گرفت، گفت: برخی از غربزدگان سهل اندیش فکر می کنند با مدارک و علوم غربی می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثمره انقلاب اسلامی تحقق کرامت در مقیاس جهانی است

ثمره انقلاب اسلامی تحقق کرامت در مقیاس جهانی است