مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:402021-06-22اقتصادي

وام ازدواج فرزندان هزار و 350 بازنشسته امروز پرداخت می شود


مدیرکل مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وام ازدواج فرزندان هزار و 350 بازنشسته متقاضی دریافت این نوع وام امروز- سه شنبه- پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، علی خدامی افزود: وام 25 میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری با هماهنگی و همکاری بانک عامل پرداخت برای بیش از یک هزار و 350 نفر از متقاضیانی که شرایط لازم را برای دریافت این نوع تسهیلات داشتند، امروز به حساب بازنشستگان مشمول واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه نرخ این تسهیلات 10درصد و دوره بازپرداخت آن 60 ماهه است، گفت: در این دوره نیز تعداد زیادی از عزیزان بازنشسته تحت پوشش تقاضای خود را در سامانه مربوطه ثبت کرده بودند که پس از بررسی های لازم، بیش از یک هزار و 350 نفر مشمول شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ششمین دوره ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران (همسر) این صندوق از 10 اردیبهشت ماه امسال اغازشده بود.

نرخ تسهیلات 10 درصد و دوره بازپرداخت آن 60 ماهه خواهد بود شرایط دریافت این تسهیلات نیز شامل حداقل حقوق خالص دریافتی فروردین ماه سالجاری مشمولین باید یک میلیون تومان بوده و تاریخ عقدنامه فرزند نیز در بازه زمانی اول خرداد 1398 تا اول اردیبهشت 1400 باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام ازدواج فرزندان هزار و 350 بازنشسته امروز پرداخت می شود

وام ازدواج فرزندان هزار و 350 بازنشسته امروز پرداخت می شود