مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:302021-06-22سياسي

استفاده از ابزارهای جدید در امر تبلیغ دین ضروری است


مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: امروز برای القای اندیشه ای به نسل جوان نیازمند استدلال و منطق هستیم و باید استفاده از ابزارهای جدید در امر تبلیغ مورد توجه قرار گیرد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین احمد حاتمیان روز سه شنبه در همایش مبلغان دینی که به مناسبت سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سنندج برگزار شد اظهار کرد: دشمنان به شیوه های گوناگون برای به چالش کشاندن انسجام ملت ایران و دلسرد کردن آنها از نظام تلاش می کنند.

وی افزود: برای انتخابات 28 خرداد نیز شاهد هجمه گسترده رسانه ای و تبلیغی علیه انسجام ملی ایرانیان و مشارکت مردم در عرصه انتخابات بودیم که به فضل الهی با حضور گسترده مردم در انتخابات 28 خرداد این مهم ثابت شد که علی رغم مشکلات معیشتی و اقتصادی باز هم ایرانیان از اقتدار ملی خویش حفاظت می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: برای رشد جامعه باید بر اساس مبانی و نگرش های انقلابی شاهد اجرای امور باشیم و مسئله تبلیغ دین باید با بهره مندی از شیوه های نوین و همگام با جامعه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاتمیان افزود: استفاده از ابزارهای جدید در امر تبلیغ دین ضروری است چرا که امروز برای معرفی هر نظر و اندیشه ای به نسل جوان باید با منطق و استدلال پیش رویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ابزارهای جدید در امر تبلیغ دین ضروری است

استفاده از ابزارهای جدید در امر تبلیغ دین ضروری است