مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:302021-06-22اقتصادي

معرفی 52 واحد تولیدی سمنان برای دریافت تسهیلات رونق تولید


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز فرآیند ثبت نام تسهیلات رونق تولید سال 1400 در استان با معرفی 52 واحد تولیدی سمنان به بانک ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه دل، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر امروز در دویست و هشتاد و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور ویدئوکنفرانسی اعضای کارگروه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فرآیند ثبت نام و پرداخت تسهیلات رونق تولید سال 1400 در استان سمنان آغاز شده است و واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات می توانند از طریق سامانه بهین یاب نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با آغاز فرآیند تسهیلات رونق تولید 1400، در این جلسه با موافقت اعضای کارگروه، 52 طرح صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود 650 میلیارد ریال با اشتغال زایی جدید 51 نفر به بانک های عامل معرفی شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: از مجموع واحدهای معرفی شده، 9 واحد به ارزش 514 میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و 43 واحد به ارزش 130 میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

تشنه دل ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید استان سمنان، تا این جلسه، مشکلات یک هزار و 260 واحد تولیدی مشکل دار مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 52 واحد تولیدی سمنان برای دریافت تسهیلات رونق تولید

معرفی 52 واحد تولیدی سمنان برای دریافت تسهیلات رونق تولید