مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:252021-06-22سياسي

بررسی، رفع مشکلات بازنشستگان با حضور شرکای اجتماعی


رییس مؤسسه عالی پژوهش سازمان تأمین اجتماعی گفت: در نشست های رؤیای تأمین اجتماعی فراگیر مشکلات و چالش های بازنشستگان با حضور شرکای اجتماعی بررسی و برای رفع آنها راهکار در نظر گرفته می شود.

- ، روزبه کردونی در نشست رؤیای تأمین اجتماعی فراگیر (متناسب سازی حقوق مستمری بگیران) که امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه در اولین نشست با حضور شرکای اجتماعی در مؤسسه عالی پژوهش این افراد از اجرای متناسب سازی ناامید بودند، گفت: شرکا تلویحا اعلام کردند که امیدی به حل مسائل بازنشستگان ندارند.

وی تأکید کرد: در مردادماه سال گذشته اولین مرحله متناسب سازی حقوق بازنشستگان اجرایی شد به طوری که شرکای اجتماعی اعلام کردند که این مطالبه بعد از 7 یا 8 سال محقق شده است.

کردونی با اشاره به اینکه در نشست های رؤیای تأمین اجتماعی فراگیر مسائل و مشکلات بازنشستگان مورد توجه قرار می گیرد، گفت: بعد از بررسی و بحث بر روی این چالش ها، حل آنها مورد توجه قرار می گیرد و تاکنون موضوعات مختلفی در این نشست ها با حضور مدیرعامل و مسئولان مرتبط برگزار شده است.

رییس مؤسسه عالی پژوهش سازمان تأمین اجتماعی اظهارداشت: در این نشست ها با توجه به چالش های مطرح شده، راهکارهایی نیز عنوان می شود که در نهایت بسیار مثمرثمر و مفید بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی، رفع مشکلات بازنشستگان با حضور شرکای اجتماعی

بررسی، رفع مشکلات بازنشستگان با حضور شرکای اجتماعی