مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:252021-06-22سياسي

جزییات جدید دوسالانه کارتون کتاب تشریح شد/ تمدید مهلت ارسال اثر


مسعود شجاعی طباطبایی دبیر دوسالانه کارتون کتاب جزییات جدیدی از دوسالانه کارتون کتاب را تشریح کرد و از تمدید مهلت ارسال اثر تا 9 تیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب صبح سه شنبه اول تیر با حضور سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر دوسالانه و هادی آشتیانی مدیر ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی نهاد کتابخانه عمومی کشور در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار شد.

مهدی توکلیان مدیر روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به انتشار فراخوان یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و تشکر از رسانه ها بیان کرد: دوسالانه کارتون کتاب با هدف گسترش کتابخوانی با استفاده از کارتون به عنوان یک زبان قابل فهم برای مردم دنیا برگزار می شود.

هادی آشتیانی مدیر ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی نهاد کتابخانه عمومی کشور در ابتدا درباره دوسالانه گفت: نهاد در انجام وظایف خود در خصوص ترویج فرهنگ کتابخوانی و اعتلای آن، هنر اثربخش کارتون را مورد توجه قرار داده و این دوسالانه را با هدف بسیج افکار خلاق کارتونیست با هدف کمک به شنیده و دیده شدن پیام هنر و نقد هنرمندانه دوری از کتابخوانی و کتاب نخواندن برگزار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید دوسالانه کارتون کتاب تشریح شد/ تمدید مهلت ارسال اثر

جزییات جدید دوسالانه کارتون کتاب تشریح شد/ تمدید مهلت ارسال اثر