مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:252021-06-22سياسي

طرح جامع شهری، نقشه راه توسعه همدان است


مردم همدان به آینده امیدوار باشند چرا که جرقه های بزرگی در افق بلند مدت که استان همدان را در جایگاه اصلی خود قرار می دهد، - ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: مردم همدان به آینده امیدوار باشند چرا که جرقه های بزرگی در افق بلند مدت که استان همدان را در جایگاه اصلی خود قرار می دهد، دیده می شود.

سید سعید شاهرخی سه شنبه یکم تیرماه، در حاشیه افتتاح پل سردار شهید همدانی، اظهارکرد: در حال حاضر 300 پروژه بزرگ و قابل توجه در همدان وجود دارد که هر یک از آنها به اندازه کافی اثر گذاربوده و در حال اجراست.

وی به پروژه انتقال ایستگاه راه آهن به داخل شهر همدان اشاره کرد و افزود: این پروژه در حال انجام است که یکی از زیباترین ایستگاه های راه آهن در سطح کشور خواهد بود.

شاهرخی تصریح کرد: طرح جامع شهری نقشه راه ما برای توسعه شهر همدان با دقت و حساسیت زیر نظر کارشناسی ها و مشاوره های تخصصی در حال انجام است که با اجرایی شدن این طرح فضای شهری دگرگون خواهد شد.

وی گفت: امیداوریم مجموعه مدیریت شهری در کنار شورای جدید شهر همدان در دستیابی به اهداف مورد نظر موفق باشد.

افتتاح پل شهید همدانی از تحولات خوب در همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: تحولات خوبی در همدان در حال انجام است که یکی از نمونه های این تحولات افتتاح ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع شهری، نقشه راه توسعه همدان است

طرح جامع شهری، نقشه راه توسعه همدان است