مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:152021-06-22سياسي

تذکر عضو شورا به شهرداری نسبت به عدم صدور قبض جریمه برخی از پرونده ‍ های شهرسازی


عضوکمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران تاکنون قبض جریمه برخی از پرونده ‍ های شهرسازی را که در ماه های قبل تعیین تکلیف شده، - عضوکمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران تاکنون قبض جریمه برخی از پرونده ‍ های شهرسازی را که در ماه های قبل تعیین تکلیف شده، صادر نکرده است.

این اقدام برخلاف اخلاق و قانون بوده و به هیچ وجه جای دفاع ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت نظری در جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام به شیعیان در سراسر جهان و به خصوص مردم تهران، تاکید کرد: با آغاز تابستان و اوجگیری گرما از مردم می خواهم که در مصرف آب صرفه جویی کرده و البته از وزارت نیرو نیز می خواهم هدر رفت آب در چرخه توزیع را کنترل و اصلاح کند.

وی با اشاره به اینکه در تذکری درباره عدم صدور قبض جرائم پرونده های شهرسازی اظهار کرد: تذکر امروز بنده پیرامون موضوعی است که از طریق چندتن از شهروندان تهران متوجه آن شدم و در بررسی های بعدی بنده نیز مشخص شد که موارد زیادی از این اتفاق نامبارک رخ داده که لازم است شهرداری تهران و البته شورای شهر حتما به آن ورود کند.

به گفته این عضو شورای شهر تهران، متاسفانه شهرداری تهران تاکنون قبض جریمه برخی از پرونده ‍ های شهرسازی را که در ماه های قبل تعیین تکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر عضو شورا به شهرداری نسبت به عدم صدور قبض جریمه برخی از پرونده ‍ های شهرسازی

تذکر عضو شورا به شهرداری نسبت به عدم صدور قبض جریمه برخی از پرونده ‍ های شهرسازی