مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:152021-06-22سياسي

دشمنی عمیق آمریکا با ملت ایران پایان ندارد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری 100 ویژه برنامه برای هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، گفت: دشمنی عمیق آمریکا با ملت ایران پایان ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر سه شنبه در دومین نشست بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با اشاره به روحیه استکبار ستیزی ملت ایران دشمنی ها همچنان با این ما ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: بسیاری از کشورهای مدعی حقوق بشر خود یکی از بزرگترین ناقضان آن هستند.

وی با بیان اینکه این موضوع به دستاویزی برای برخی از کشورها جهت اعمال فشار و دخالت در امور داخلی کشورها تبدیل شده است، افزود: نامگذاری ششم تا دوازدهم تیر ماه به هفته بازخوانی و افشار حقوق بشر آمریکایی بسیار اقدام هوشمندانه از طرف رهبری بوده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه باید از این فرصت برای تبیین و تشریح جنایات آمریکا استفاده کرد، گفت: تمسک استکبار جهانی به حقوق بشر برای تخریب، تحقیر و تحریم کشورهای اسلامی را نشانه عجز و ناتوانی در برابر احکام مترقی اسلام است.

وی با بیان اینکه آمریکا با نفوذ در مجامع جهانی و استفاده از ابزارهای رسانه ای تلاش می کند تا بر جنایت های خود سرپوش بگذارد، اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات گست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنی عمیق آمریکا با ملت ایران پایان ندارد

دشمنی عمیق آمریکا با ملت ایران پایان ندارد