مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:152021-06-22اقتصادي

چطور فناوری بلندگوهای تحت شبکه باعث تحول در سیستم پیجینگ شد؟


بلندگوهای تحت شبکه در نمونه های ساخته شده مشابه بلندگوهای رایج در بازار هستند با این تفاوت که دارای یک برد الکترونیکی هستند که امکان ارسال و دریافت صدا بر روی بستر شبکه را فراهم می سازد .

- بلندگوهای تحت شبکه در نمونه های ساخته شده مشابه بلندگوهای رایج در بازار هستند با این تفاوت که دارای یک برد الکترونیکی هستند که امکان ارسال و دریافت صدا بر روی بستر شبکه را فراهم می سازد .

بلندگوهای با توان حداکثر 30 وات می توانند از PoE استاندارد به جهت تامین برق استفاده نمایند، البته برخی از سوییچ های استاندارد در دنیا می توانند 90 وات خروجی داشته باشند یعنی می توانیم بلندگوهایی با توان 90 وات به آن ها متصل کنیم ولی با توجه به گران بودن این سوییچ ها برای بلندگو های با توان بیشتر می توان از PoE Injector به همراه آداپتور های با توان بیشتر استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام شرکت جوان پردازش ، بلندگوهای IP همانند یک داخلی در مرکز تلفن و یا سیستم مانیتورینگ تحت شبکه رجیستر می شوند.

بلندگوی سقفی و کاربرد آن در محیط های اداری برای بلندگوهای سقفی تحت شبکه در مکان هایی که ارتفاع سقف در آنها 3 متر می باشد بهتر است حداکثر توان خروجی 5 و 10 وات باشد ولی در سالن ها، لابی ها و سازه های با ارتفاع سقف بالای 3 متر می توان از بلندگو های با توان 15 و 20 وات نیز استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور فناوری بلندگوهای تحت شبکه باعث تحول در سیستم پیجینگ شد؟

چطور فناوری بلندگوهای تحت شبکه باعث تحول در سیستم پیجینگ شد؟