مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:102021-06-22سياسي

برنامه دوره گذار دانشجویان پزشکی ورودی 1400 مجازی برگزار می شود


هیات رییس دانشکده پزشکی تهران با تاکید بر برگزاری حضوری کلاس ها از مهرماه و برنامه ریزی دوره گذار از دبیرستان به دانشگاه برای دانشجویان ورودی 1400 اعلام کرد، - این برنامه مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشجویان تحصیلات تکمیلی گفت: تعداد بسیاری از دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی واکسینه شدند، که به علت کمبود واکسن طرح متوقف شد و حدود 100 نفر باقی مانده اند که به محض تامین واکسن مورد نیاز، واکسینه خواهند شد.

دکتر سید روح اله میری معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده پزشکی نیز به اجرای واکسیناسیون دانشجویان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح واکسیناسیون علیه کووید 19 قرار بود در دانشجویان مقطع علوم پایه تا آخر خرداد ماه انجام شود که به علت کمبود واکسن متوقف شده و به محض تامین، طی فاصله زمانی یک ماهه از سر گرفته خواهد شد.

وی افزود: پیشنهاد ما این است که حضور در کلاس ها منوط به ارائه کارت واکسن باشد و کلا کلاس ها به صورت حضوری بدون تکرار مجازی برگزار شود و به دنبال راه حلی هستیم که طرح واکسیناسیون برای دانشجویان سال اول نیز اجرا شود تا کلاس ها مانند روال سابق دایر و برگزار شود.

در ادامه جلسه، دکتر خواجوی گزارشی از برنامه ریزی دوره گذار از دبیرستان به دانشگاه ویژه دانشجویان پزشکی ورودی 1400 ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دوره گذار دانشجویان پزشکی ورودی 1400 مجازی برگزار می شود

برنامه دوره گذار دانشجویان پزشکی ورودی 1400 مجازی برگزار می شود