مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-22فناوري

فراخوان SeGaP 2021 برای بازی سازان و بازی پژوهان منتشر شد


فراخوان پنجمین دوره جایزه بازی های جدی1400 (SeGaP2021) منتشر شد تا بازی سازان و بازی پژوهان علاقه مند به تولید و مطالعه در حوزه سرگرمی­ های جدی را دوباره وارد یک فضای رقابتی جذاب و جدی در یکی از مهم ترین رویدادهای صنعت بازی کشور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، جایزه بازی های جدی که هرسال توسط بنیاد برگزار می شود در این دوره نیز همچون سال گذشته با نگاهی کلان­تر نسبت به سرگرمی های هدفمند و با جذب شبکه ای گسترده از حامیان و همکاران، علاوه بر بازی های دیجیتال، حامی سایر سرگرمی­ های جدی همچون اتاق فرار، بازی های رومیزی یا شبیه ­سازها هم خواهد بود.

رویداد  امسال هم در سه بخش اصلی خود یعنی جشنواره بازی جدی سال 1400، هکاتون بازی های جدی 1400 و سمپوزیوم بازی های جدی 1400 برگزار می شود تا تمام بازی سازان و بازی پژوهان با حضور در این عرصه رقابتی فرصت تازه ای برای تولید مقالات و خلق بازی های جدید را تجربه کنند و دانسته هایشان را با هم به اشتراک بگذارند.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای این بار هم با مشارکت حامیانی که سهمی در برگزاری رویداد پنجم جایزه بازی های جدی دارند نگاهی ویژه به بخش جذاب ماجرا از نظر شرکت کنندگان در این رویداد دارد؛ یعنی بخش جوایز آن که با در نظر گرفتن میلیون ها تومان جایزه نقدی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان SeGaP 2021 برای بازی سازان و بازی پژوهان منتشر شد

فراخوان SeGaP 2021 برای بازی سازان و بازی پژوهان منتشر شد