مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-22اقتصادي

افزایش آب لوله کشی روستای کزج/ اهالی روستا صرفه جویی لازم را داشته باشند


مدیر آب و فاضلاب شهرستان خلخال با اشاره به کاهش آب روستای کزج به دلیل استفاده نامناسب اهالی و خشکسالی، گفت: آب لوله کشی این روستا تا یک ونیم برابر افزایش یافته ولی لازم است تا اهالی صرفه جویی لازم را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، در پی درج خبری مبنی بر نبود آب شرب در روستای 140 خانواری کزج در بخش خورش رستم و مشکل تامین آب در این روستا، صحت و سقم این خبر را پیگیری نمودیم.

ساجد جعفرزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال با اشاره به مشکل کمبود آب شرب در روستای کزج از توابع بخش خورش رستم خلخال که یکی از روستاهای گردشگری وبوم گردی است، اظهار کرد: در روستای کزج کمبود آب وجود ندارد ولی مصرف نامناسب آب شرب و آبیاری باغ و باغچه ها در داخل روستا موجب کمبود آب شرب اهالی شده است.

وی افزود: آب شرب این روستا از پمپاژ شهر هشجین تامین شده و مصرف ماهیانه هر خانوار به طور متوسط 15 متر مکعب بوده که اهالی به این میزان قانع نبوده و با آبیاری باغ و باغچه ها در داخل منازل به صورت شبانه روزی کمبود آب شرب برای ساکنین سایر مناطق روستا را فراهم آورده اند.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان خلخال بیان کرد: براساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی که قطعی آب روستا را از سه روز پیش اعلام کرده اند، بلافاصله بررسی های لازم انجام و طی بازدیدی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آب لوله کشی روستای کزج/ اهالی روستا صرفه جویی لازم را داشته باشند

افزایش آب لوله کشی روستای کزج/ اهالی روستا صرفه جویی لازم را داشته باشند