مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-22سياسي

ماجرای حاشیه های انتخابات شورای شهر در یاسوج چه بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ هر چند انتخابات 1400 در استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر حضور مردم پای صندوق های رای و میزان مشارکت با بیش از 62 درصد در کشور یکی از استان های اول تا پنجم به شمار می رود و انتخابات ریاست جمهوری بدون هیچ گونه حاشیه ای برگزار شد اما در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در برخی مناطق حواشی به وجود آمد.

در یاسوج بی تدبیری موجب شد تا با درز نتایج اولیه انتخابات تنش ها و حاشیه هایی ایجاد شود که البته با حضور به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی و حضور دستگاه قضایی در میدان تنها پس از ساعاتی آرامش کامل به این مناطق بازگردد و اکنون هیچ گونه مشکلی در استان وجود ندارد.

  بعد از این ماجراها بود که هواداران کاندیدایی که خود را مطابق با لیست اولیه و درز کرده پیروز میدان می دانست حواشی و تنش هایی ایجاد کردند و برای ساعتی ناآرامی در برخی نقاط شهر یاسوج ایجاد شد.

مجید احمدی فرماندار بویر احمد در گفت و گو با خبرنگار فارس نتخابات در شهر یاسوج بصورت الکترونیکی برگزار شد که در انتخابات الکترونیکی کاربران و مجریان هیچ دخالتی ندارند صرفا اطلاعات توسط رای دهندگان ثبت می شود.

  وی تصریح کرد: بعد از اتمام انتخابات حدود ساعت 2 بامداد منتظر بودیم که جمع بندی به ما اعلام شود اما وقتی وارد سیستم شدیم یکی از شعب اخذ رای مغای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حاشیه های انتخابات شورای شهر در یاسوج چه بود؟

ماجرای حاشیه های انتخابات شورای شهر در یاسوج چه بود؟