مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-22اجتماعي

عطرآگین شدن اسلامشهر به عطر حرم رضوی


با حضور کاروان زیر سایه خورشید بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع)، عطر حرم رضوی در شهرستان اسلامشهر طنین انداز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام، با حضور کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمین حرم منور رضوی در شهرستان اسلامشهر عطر حرم علی بن موسی الرضا(ع) در این شهرستان آکنده شد.

خادمین حرم رضوی در کاروان زیر سایه خورشید با حمل پرچم بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) ضمن حضور در مراکز و نقاط مختلف این شهرستان و قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع) و توزیع نمک متبرک رضوی فرصتی به وجود آورده اند تا دلباختگان امام رئوف و مهربانی ها لحظاتی خود را از راه دور در گنبد و بارگاه امام هشتم حس کنند و با اشک دیدگان غبار از تن بشویند.

در شرایطی که شیوع ویروس منحوس کاروان زیر سایه خورشید در ادامه برنامه های خود با حضور در منزل بسیجی جهادگر مدافع سلامت شهید مهدی حبیب پور با همسر و فرزندان آن شهید دیدار کردند و یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را گرامی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ همزمان با دهه کرامت به منظور گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا (ع)، با برافراشته شدن پرچم حرم رضوی در میدان نماز و پرچم حرم حضرت معصومه(س) در بلوار الغدیر این شهرستان، حضور کاروان زیر سایه خورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطرآگین شدن اسلامشهر به عطر حرم رضوی

عطرآگین شدن اسلامشهر به عطر حرم رضوی