مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-22سياسي

نظارت گسترده دادگستری استان مرکزی بر حوزه های مختلف قضایی


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نظارت گسترده بر حوزه های مختلف قضایی بالاخص زندان ها، آموزش و اطلاع رسانی و جذب قضات مورد اعتماد باید مورد توجه قرار گیرد.

- ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح سه شنبه در دیدار با اعضای شورای قضایی استان مرکزی به مناسبت هفته گرامیداشت قوه قضاییه، با اشاره به اهمیت جایگاه دستگاه قضا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: شهید بهشتی یار وفادار امام راحل و انسانی منحصر به فرد در عشق و تلاش خالصانه برای وطن بود و نقش بسزا و کلیدی در حوزه تفکر اسلامی و دینی و پیشبرد اهداف حقوقی و قضایی ایفا کرد.

وی ادامه داد: برقراری عدالت و امنیت در نقاط مختلف، زمینه آسایش و آرامش مردم را فراهم می کند و دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی و امنیتی باید دست به دست یکدیگر بدهند تا عدالت و امنیت به طور کامل در جامعه برقرار شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: قوه قضاییه باید برای پاکسازی جامعه از وجود مفسدان، شروران و برهم زنندگان نظم اجتماعی برنامه های کاربردی داشته باشد چرا که قدم اول در پیشرفت و توسعه هر جامعه ای برقراری امنیت و نظم اجتماعی است.

خطیب نماز جمعه اراک اظهار کرد: پیشگیری از نفوذ دشمنان در مسائل مختلف کشور، شناسایی سرشاخه های سرقت، قاچاق کالا، مواد مخدر و ارز نیز از دیگر مسئولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت گسترده دادگستری استان مرکزی بر حوزه های مختلف قضایی

نظارت گسترده دادگستری استان مرکزی بر حوزه های مختلف قضایی