مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:502021-06-22اجتماعي

آغاز سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی 24 هزار دانش آموز در اردبیل


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در قالب طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به اول ابتدایی 24 هزار دانش آموز مورد سنجش قرار می گیرند.

- ، احمد ناصری صبح سه شنبه در مراسم آغاز طرح سنجش نوآموزان در مدرسه نوید اردبیل اظهار کرد: از امروز اول تیرماه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان ورود به پایه اول ابتدایی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز آغاز می شود.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح 24 هزار نفر از دانش آموزان ورودی به پایه اول مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرند که البته تعدادی از آنها در قالب پیش دبستانی ها در سال گذشته مورد سنجش قرار گرفته بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 20 هزار و 500 دانش آموز تا آخر شهریورماه فرصت حضور در پایگاه ها را به همراه اولیا دارند تا مراحل مختلف سنجش و ارزیابی انجام شود.

ناصری به تدارک 13 پایگاه ثابت و سیار برای اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: پنج پایگاه ثابت و مابقی پایگاه ها به شکل سیار در مناطق مختلف استان فعالیت خواهند کرد تا در طول سه ماه برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به پایه ابتدایی به انجام برسد.

وی به شرایط کرونایی اشاره کرد و ادامه داد: در بدو ورود پایگاه ها نوآموزان و اولیای آنها با تب سنج و سایر امکانات مورد پایش قرار می گیرند تا از لحاظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی 24 هزار دانش آموز در اردبیل

آغاز سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی 24 هزار دانش آموز در اردبیل