مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:502021-06-22سياسي

هیچ خط قرمزی برای بازرسی و حسابرسی در آستان قدس وجود ندارد


تمام مجموعه های این آستان مقدس چه اقتصادی و چه فرهنگی زیر نظر بازرسی و حسابرسی هستند و هیچ خط قرمزی برای بازرسی وجود ندارد.

- تولیت آستان قدس رضوی گفت: تمام مجموعه های این آستان مقدس چه اقتصادی و چه فرهنگی زیر نظر بازرسی و حسابرسی هستند و هیچ خط قرمزی برای بازرسی و هیچ خانه خلوتی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، حجت الاسلام احمد مروی در گفت و گوی ویژه خبری سیما افزود: حتی گفته ام حساب دفتر تولیت را نیز بررسی کنند و ببینند هزینه ها و خرجها طبق روال است یا خیر.

وی ادامه داد: مؤسسه مفید راهبر که حسابرسی از دستگاه های وابسته به رهبری را انجام می دهد در آستان قدس رضوی فعال شده و در تمامی بخش های این آستان مقدس حضور یافته است و تأکید کردم هرچه می توانند حسابرسی کنند و ضعفها را به دست آورند و هیچ خط قرمزی در حسابرسی وجود ندارد.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه بازرسی و حسابرسی باید به صورت جداگانه و قدرتمندانه در آستان قدس رضوی فعالیت کنند گفت: بنا داریم شرکت های اقتصادی این آستان مقدس را با یکدیگر ادغام و تصدیگری آستان قدس رضوی را به حداقل برسانیم که کارهای مطالعاتی و کارشناسی در این زمینه آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ خط قرمزی برای بازرسی و حسابرسی در آستان قدس وجود ندارد

هیچ خط قرمزی برای بازرسی و حسابرسی در آستان قدس وجود ندارد