مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:452021-06-22اقتصادي

جزییات ماجرای ورود قرص های روان گردان در گمرک بوشهر


دیده بان شفافیت و عدالت اخیرا از ورود غیرقانونی قرص روان گردان از طریق گمرک بوشهر خبر داده است؛ در مقابل مسئولان این گمرک با رد این ادعا توضیحاتی را مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کارگروه گمرک دیده بان های گمرکی تنها مجاز به ورود و تحویل کالاهای ملوانی و بعضاً کالاهای مجاز بوده و به هیچ عنوان مجاز به ترخیص این گونه کالاهای ممنوعه نمی باشند.

پس از افشای فساد توسط واحدهای نظارتی، ناظر گمرکات بوشهر نیز به صراحت بر جعلی بودن تاییدیه کنسولگری ایران تاکید داشت و همچنین اشاره کرد مسئولین دفترخانه حاضر به پاسخگویی و ارائه مستندات لازم به گمرک استان نیستند.

لازم به توضیح است که صرف نظر از جعلی بودن مانیفست و مدارک مربوطه، مقصد مانیفست نیز کشور عراق بوده است و سوال اینجاست که چگونه لنج سر از دفترخانه جنوب درآورده است؟  نکته قابل تامل نحوه برخورد منفعلانه مسئولین گمرک بوشهر با این پرونده مهم است.

هم اکنون مسئولین گمرک حتی حاضر به اعتراض به قرار صادره توسط دادسرا نیز نمی باشند تا پرونده روال قانونی خود را طی کند و به دادگاه انقلاب ارسال شود بلکه با تعلل خود منتظرند تا پرونده مشمول زمان شده و از دسترس خارج گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ماجرای ورود قرص های روان گردان در گمرک بوشهر

جزییات ماجرای ورود قرص های روان گردان در گمرک بوشهر