مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:402021-06-22بين الملل

لغو ویزای گروهی ایران و روسیه به مخاطره می افتد؟


برخورد اخیر روسیه با مسافران ایرانی در فرودگاه این کشور با طرح ادعاهایی در ارتباط با مهاجرت اتباع ایرانی از طریق روسیه، توافق لغو ویزای گروهی بین دو کشور را چقدر می تواند تحت تاثیر قرار دهد؟ - برخورد اخیر روسیه با مسافران ایرانی در فرودگاه این کشور با طرح ادعاهایی در ارتباط با مهاجرت اتباع ایرانی از طریق روسیه، توافق لغو ویزای گروهی بین دو کشور را چقدر می تواند تحت تاثیر قرار دهد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با و جلوگیری از ورود آن ها به خاک این کشور با طرح ادعای احتمال غیرواقعی بودن هدف سفر آن ها برای تماشای بازی های جام ملت های اروپا و جعلی بودن اسناد و مجوزهای سفر این مسافران، توافق ایران و روسیه برای لغو روادید سفرهای گروهی را درحالی که هنوز به مرحله اجرا نرسیده، نیز نشانه گرفته است.

با این وجود، لیلا اژدری ـ مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی ـ به ایسنا گفت: فکر نمی کنم این اتفاق ها به لغو توافق دو کشور منجر شود.

البته تاثیرگذار است و تخلفات، طرفین را دچار تردید می کند و قطعا سختگیری ها بیشتر خواهد شد و در کمیته های فنی ایران و روسیه، موانع، مشکلات و سختگیری ها مطرح و بررسی می شود.

او در عین حال تاکید کرد: لازم است مدیران محترم دفاتر خدمات مسافرتی نظارت بیشتری بر کارکنان داشته باشند تا شهرت بد برای ایران رقم نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو ویزای گروهی ایران و روسیه به مخاطره می افتد؟

لغو ویزای گروهی ایران و روسیه به مخاطره می افتد؟