مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:402021-06-22سياسي

ورود 430 هزار پرونده به دادگستری اردبیل


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از 430 هزار پرونده به محاکم و مراجع قضایی استان اردبیل وارد شده است.

- ایسنا/اردبیل رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از 430 هزار پرونده به محاکم و مراجع قضایی استان اردبیل وارد شده است.

حجت الاسلام حسین کثیرلو یکم تیر ماه در گرامیداشت هفته قوه قضاییه در اردبیل اظهار کرد: از 430 هزار پرونده ورودی به محاکم قضایی استان اردبیل 100 هزار پرونده به شوراهای حل اختلاف ارجاع شده که از این تعداد 28 هزار پرونده در شورای حل اختلاف استان با صلح و سازش مخدومه شده است.

وی فعالیت 720 نفر را در قالب اعضای شوراهای حل اختلاف استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: با تغییر رویکرد این شورا تلاش بر این است تا با همکاری گروه های جهادی آثار بیشتری از صلح و سازش را شاهد باشیم به طوری که در 17 پرونده قصاص با تلاش شورای حل اختلاف کار به صلح و سازش کشیده شده است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل به مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان اردبیل اشاره کرد و گفت: از 35 مصوبه سفر 21 مصوبه مربوط به استان و مابقی مصوبات مربوط به پیگیری های تهران بوده که ما در حوزه خودمان سعی می کنیم همه مصوبات را اجرایی و عملیاتی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 430 هزار پرونده به دادگستری اردبیل

ورود 430 هزار پرونده به دادگستری اردبیل