مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:352021-06-22سياسي

طلسم سهلان را بشکنید


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی به عدم احساس مسئولیت در عملیاتی شدن منطقه ویژه سهلان اشاره کرد و گفت: انتظار داریم مدیریت مالی استان و تمام نمایندگان با پیگیری های مجدانه خود طلسم سهلان را بشکنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی به عدم احساس مسئولیت در عملیاتی شدن منطقه ویژه سهلان اشاره کرد و گفت: انتظار داریم مدیریت مالی استان و تمام نمایندگان با پیگیری های مجدانه خود طلسم سهلان را بشکنند.

داود بهبودی روز سه شنبه در جلسه شورای راهبری دومین سند تدبیر توسعه آذربایجان شرقی اظهارکرد: بیش از 10 سال است مجوز فعالیت این منطقه ویژه اقتصادی را که دارای بهترین موقعیت جغرافیایی، اقتصادی و فضایی است، اخذ کرده ایم؛ تمام زیر ساخت های منطقه اعم از آب، برق، گاز، زیرساخت های IT و ارتباطات و نیز دسترسی به شبکه ریلی، جاده ای و نزدیکی به فرودگاه بین المللی تبریز آماده بوده و هیچ کمبودی وجود ندارد اما هنوز عملیاتی نشده است.

وی تاکید کرد: در راستای جهت دار کردن و اجرایی کردن پروژه ها باید یکی از معیارهای اولویت دهی و تامین اعتبار، سند تدبیر توسعه باشد.

وی سند تدبیر توسعه استان را برنامه عملیاتی سیاست های اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و با اشاره به شناسایی دوهزار سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم سهلان را بشکنید

طلسم سهلان را بشکنید