مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:302021-06-22سياسي

تبریک جامعه اسلامی کارمندان به رییسی


جامعه اسلامی کارمندان در پی پیروزی سیدابراهیم رییسی در انتخابات بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه جامعه اسلامی کارمندان چنین آمده است: خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر رحمت الهی شامل حال مردم عزیز ایران گردیده و در میان مشکلات موجود و توطئه های رنگارنگ دشمنان انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 پرشور، حماسی و آگاهانه برگزار گردید.

جامعه اسلامی کارمندان انتخاب آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی را با رآی اکثریت قاطع به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، رییس جمهور منتخب و مردم بصیر و شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت می گوید.

امید است به فضل خداوند قادر متعال این پیروزی ملت ایران با صحنه های شگفت انگیزی که به وجود آوردند آغاز تحول و تغییر در مدیریت کشورو با حضور مدیران دانشمند، صالح حفیظ و امین و ضدفساد در هیئت دولت جدید و سایر سطوح مدیریتی کشور باشد.

کشور عزیزمان ایران از ظرفیت ها و نعمت های مادی، معنوی و انسانی عظیمی برخوردار است که با مدیریت متعهد، متخصص، دلسوز و پاک دست می تواند مشکلات موجود را حل و موجب رشد کشور و رضایت مردم عزیز در ابعاد گوناگون گردد.

جامعه اسلامی کارمندان کشور برای ایجاد تحول اداری با تمام توان مدیریتی و کارشناسی با جان و دل آماده همکاری و در خدمت دولت جدید مردمی آیت الله دکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک جامعه اسلامی کارمندان به رییسی

تبریک جامعه اسلامی کارمندان به رییسی